FAQ

Jak obdržím svoje lístky? Jak obdržím svoje lístky?
Kdy obdržím svoje lístky? Kdy obdržím svoje lístky?
Co to znamená, když jsou moje lístky "na požádání“? Co to znamená, když jsou moje lístky "na požádání“?
Existují slevy pro děti? Existují slevy pro děti?
Potřebuji při předkládání lístků či jejich výměně doklad o totožnosti? Potřebuji při předkládání lístků či jejich výměně doklad o totožnosti?
Můžu zrušit či vrátit lístky, pokud je nevyužiji? Můžu zrušit či vrátit lístky, pokud je nevyužiji?

Jak obdržím svoje lístky?

Všechny vaše lístky budou zaslány na vaši e-mailovou adresu jako elektronické lístky / vouchery. Lístky si prosím vytiskněte a vezměte si je s sebou do Paříže, kde je předložíte při vstupu na místa konání akcí, či na místě začátku exkurze. Prostudujte si prosím důkladně všechny informace vytištěné na elektronických lístcích / voucherech.
Zpět na FAQ

Kdy obdržím svoje lístky?

Všechny elektronické lístky / vouchery vám budou zaslány na vaši e-mailovou adresu ihned, jakmile bude rezervace potvrzena a uskutečněna platba. Pokud je vaše rezervace "na požádání“, řídí se podle speciálních podmínek, které najdete níže pod otázkou "Co to znamená, když jsou moje lístky ‚na požádání‘?“
Zpět na FAQ

Co to znamená, když jsou moje lístky "na požádání“?

Na některé události, zejména je-li jejich součástí kabaret či večeře, je potřeba vaši rezervaci nejprve potvrdit na místě konání či u místního dodavatele. Toto většinou netrvá déle než 24 hodin, takže odpověď na vaši objednávku by měla být k dispozici do dalšího dne (je-li další den víkend nebo svátek, pak do nejbližšího pracovního dne). Toto se nazývá rezervace "na požádání“. Ve chvíli, kdy je vaše objednávka potvrzena na místě konání či místním dodavatelem, vaše elektronické lístky / vouchery vám budou zaslány na vaši e-mailovou adresu a bude uskutečněna platba. Nemůže-li vaše objednávka být potvrzena na místě konání nebo místním dodavatelem (většinou proto, že jsou vstupenky vyprodány), informujeme vás e-mailem o tom, že vaše objednávka byla zrušena. Je-li vaše nepotvrzená objednávka zrušena, nebude z vašeho účtu čerpána žádná částka a žádná platba nebude uskutečněna.
Zpět na FAQ

Existují slevy pro děti?

Ano, dětské lístky (DÍTĚ) jsou k dispozici na mnoha pařížských atrakcích, které nabízíme. Zkontrolujte si prosím věkový limit u každého typu lístku, který objednáváte, věkové limity se mohou lišit.
Zpět na FAQ

Potřebuji při předkládání lístků či jejich výměně doklad o totožnosti?

Ne, vstup na místo konání akce, atrakci či exkurzi získá jakákoliv osoba, která předloží elektronický lístek / voucher.
Zpět na FAQ

Můžu zrušit či vrátit lístky, pokud je nevyužiji?

Zaplacené a potvrzené lístky obecně není možno vrátit, refundovat ani přeložit na jiné datum. Můžeme se však pokusit ve spolupráci s místem konání či lokálním dodavatelem vaše lístky prodat jiným zákazníkům či je refundovat, ale nemůžeme zaručit úspěch. Více informací o podmínkách vracení lístků můžete najít v sekci „Kontakty“ v menu nahoře.
Zpět na FAQ

 

228 880 877 228 880 877 E-mail E-mail


Do košíka